Otrava

Devine otrava orice minune ce a avut o fata falsa producand dezamagiri ce se imprastie in particulele singelui nostru invadandu-ne mintea si facand ca aceasta sa fie scurtcircuitata de flash-uri incontrolabile ... otrava minunata ? sau ... minune otravita ? Noi alegem ...

luni, 20 iunie 2011

Prima picatura de otrava


  Iubitul meu aseară te-am simțit puțin trist, apoi dimineața a fost la fel. Îmi spui mereu ca trebuie sa mă obișnuiesc cu absența ta, iar eu îţi spun ca nu vreau. Nu, nu vreau sa se schimbe nimic din ceea ce trăim, nici unul dintre sentimentele noastre nu vreau sa se modifice, doar sa se amplifice. Eşti cu adevărat minunea mea.

  Ceea ce simt acum nu am mai simţit niciodată și nu vorbesc acum despre intimitate. Este vorba despre legătura dintre sufletele noastre, pe care o simțim unică. Îmi doresc sa fie un vis transformat în realitate. Ştiu ca dacă ar fi sa apară altcineva în viaţa mea, acea persoana nu ar avea nici o şansă. Pentru ca m-am îndrăgostit atât de tare de tine încât alt bărbat nu te poate înlocui. Înainte sa pleci m-ai întrebat ce ți-am făcut, iar eu ți-am spus ca ți-am oferit un colţ din sufletul meu. Am renunțat la el pentru ca tu sa-l ai doar pentru tine. Nu cer nimic în schimbul lui.
  Distanța care ne desparte mă face sa te doresc mai mult. Îmi lipseşti ...
  Astăzi am luat o hotărâre ... Știu ca îţi este greu și ţie de aceea voi evita să-ți mai spun cat de dor îmi este de tine si cat de mult îmi lipseşti. Simt ca va veni ziua în care nimic nu ne va separa, deci voi sta cuminte și o voi aştepta. Am sa închei cu o îmbrăţişare vie și un sărut pufos ....

2 comentarii: