Otrava

Devine otrava orice minune ce a avut o fata falsa producand dezamagiri ce se imprastie in particulele singelui nostru invadandu-ne mintea si facand ca aceasta sa fie scurtcircuitata de flash-uri incontrolabile ... otrava minunata ? sau ... minune otravita ? Noi alegem ...

joi, 20 octombrie 2011

Alint cu gust de cianura

   Uite un alint la care nu m-am așteptat niciodată ... comoara ... A te considera cel pe care îl iubești comoara, este ceva deosebit, asta poate denotă ce sentimente iți poarta, cum te considera. Ce putere iți pot da aceste cuvinte, cat de rezistent te pot face în fata timpului ce trece necontenit. Da vei avea putere sa reziști, pentru ca o comoara sta ascunsa pana ce acela care are suficienta răbdare, dăruire și dexteritate, o descoperă și devine în totalitate a lui. Tu m-ai descoperit și sunt în totalitate a ta.
   O comoara trebuie folosita cu ințelepciune pentru a te putea bucura tot restul vieții de ea. Vei avea răbdare sa descoperi comoara din inima mea? De o parte te-ai bucurat aici acasă, partea pe care m-am învoit sa o porți cu tine în suflet ... momentele noastre, asa cum spui tu, "puținele zile, clipe, nopți petrecute împreună".
   Avem atîtea de oferit și vreau sa trăim cu intensitate momentele care vor compune viata noastră. AM NEVOIE DE TINE, pentru ca prin tine simt ca viata are sensul la care renunțasem sa mai sper: acela de a iubi și de a fi iubit. Fii minunea mea pentru tot restul vieții.
   Sunt fidela iubirii pe care o port, de aceea îmi doresc și cred ca Forta care conduce acest univers și pe care fiecare o numim în diverse feluri, a hotărît ca este timpul sa vii în viata mea și sa devii acea minune la care nu mai speram.
   Te aștept precum pămîntul așteaptă ploaia, cum fiecare răsărit așteaptă apusul, ca adierea vîntului vara, cum pămîntul așteaptă soarele  pentru ai simți căldura și mîngîierile tandre, cum natura așteaptă primăvara după o iarna friguroasa  ... Cum aceste lucruri sunt veșnice la fel este și iubirea mea pentru tine. Ti se pare prea mult? Ai curaj sa simți asta și vei fi fericit "după mult timp de cînd nu te -ai mai simțit iubit" ...

Un comentariu:

  1. Eu sunt sigura ca el are puterea de a descoperii comoara din inima ta.Chiar se merita.
    Intensa postarea!

    RăspundețiȘtergere