Otrava

Devine otrava orice minune ce a avut o fata falsa producand dezamagiri ce se imprastie in particulele singelui nostru invadandu-ne mintea si facand ca aceasta sa fie scurtcircuitata de flash-uri incontrolabile ... otrava minunata ? sau ... minune otravita ? Noi alegem ...

vineri, 23 septembrie 2011

Oare esti bine? Ce imi pasa mie cum iti este tie...
























Eşti bine?

Ai plecat dintr-o data


Sper ca te vei întoarce într-o zi


Nu te-am văzut de foarte mult timp

Eşti  bine?

Poţi sa-mi dai un semn?


Poţi dormi noaptea?


Ai pe cineva care sa te tina strîns ?

  Ai pe cineva cu care sa-ți petreci timpul?

Ai pe cineva care sa te îmbrăţişeze și sărute

Eşti  bine?

 Este ceva ce te deranjează?

  As vrea sa-mi dai un mic indiciu.

 Este ceva ce vrei să spui? 

 Doar spune-mi că eşti bine. 

 Eşti bine?
   Pentru ca ai plecat fără nici un cuvînt.

   Ai zburat departe ca o micuță pasăre. 

Este ceva ce pot face? 

 Pentru că am nevoie să aud de la tine. 


                                   Ai pe cineva care sa te tina strîns?

  Ai pe cineva cu care sa-ți petreci timpul?

Ai pe cineva care sa te îmbrăţişeze si sărute ? 

Eşti bine?  Eşti bine? Hey ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu