Otrava

Devine otrava orice minune ce a avut o fata falsa producand dezamagiri ce se imprastie in particulele singelui nostru invadandu-ne mintea si facand ca aceasta sa fie scurtcircuitata de flash-uri incontrolabile ... otrava minunata ? sau ... minune otravita ? Noi alegem ...

joi, 22 septembrie 2011

Pas in doi in lipsa noastra ...

   Se spune ca pentru a nu fi dezamăgit este bine sa nu ai foarte mari vis-a-vis de o anume situaţie sau persoana. Am nevoie de siguranţă, stabilitate şi iubire alături de o persoana matură. Îmi doresc sa fii tu acela , dar pentru ca nu mai vreau sa trăiesc o alta dezamăgire , nu îmi voi face vise în legătură cu asta.    
   Îmi este greu sa înţeleg cum funcţionează acest mecanism al relaţiei la distanţă. Mai fac un pas - o zi îmi este bine, dar trece şi vine următorul pas - o alta zi fără tine, îmi este greu si dor de tine. Vom supravieţui inexistenţei din vieţile noastre? Cat de puternica este dragostea noastră ca sa facă fata  timpului şi absenţei comunicării.
   Creez o lume în care vreau sa cred ca vom fi doi - tu şi eu. Încerc sa păstrez calea deschisă între noi prin intermediul acestui jurnal. Dar crede-mă am zile în care inima îmi este sfâşiată în mii de bucatele ... as vrea sa evapor kilometrii dintre noi păşind pana ce voi ajunge la tine, dar nu ştiu dacă asta ţi-ai dori.

2 comentarii:

  1. Pff...pot sa iti spun ca stiu cum te simti..stiu cat de urata este distanta de cel pe care il iubim.Mai stiu si ca atunci cand iubim cu adevarat nu conteaza distanta.Conteaza cat de puternica este legatura sufletelor:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Danyela multumesc ca imi esti alaturi, ai mare dreptate...

    RăspundețiȘtergere