Otrava

Devine otrava orice minune ce a avut o fata falsa producand dezamagiri ce se imprastie in particulele singelui nostru invadandu-ne mintea si facand ca aceasta sa fie scurtcircuitata de flash-uri incontrolabile ... otrava minunata ? sau ... minune otravita ? Noi alegem ...

duminică, 14 august 2011

Calin (file din poveste)...din povestea otravita


"Vis frumos avut-am noaptea. A venit un zburător
Si, strîngîndu-l tare-n braţe, era mai ce sa-l omor"

   Dragă Călin, o săptămână întreagă. Atât a durat. O săptămână sa mă îndrăgostesc de tine. Acum vom fi despărţiţi un an întreg sau poate cine ştie ... Dar ce înseamnă un an după o săptămână petrecută astfel? Nu mi-ai făcut nici o promisiune, doar mi-ai spus ca va fi totul bine. As fi vrut sa faci una pe care sa o respecţi, as fi vrut una mai mult dacă tot vom fi despărţiţi. 
   Spune-mi totul! Notează totul într-un jurnal, sau pur si simplu scrie-mi. Nu contează cum si ce, vreau sa ştiu totul. Asa vom fi mereu împreună chiar si atunci cînd suntem singuri. Astfel atunci când ne aşteptăm mai puţin ... ne vom revedea atât de curând.
    Dragă Călin promite-mi ca mă vei vedea în curând, promite-mi ca îmi vei scrie totul. Am sa am răbdare însă, vei fi aici în curând. Dar cine ştie cat poate însemna acest în curând?
   Absenţa ta este ceva precum oceanul, mă face sa îmi fie dor, încît doare. Multe nopţi am dormit alături de tine, întrebându-mă dacă eşti lângă mine, multe nopţi am dormit fără tine întrebându-mă dacă mai eşti acolo. Dar nu şi în noaptea asta. Acum te simt aici cu mine. Deci te întreb acum Călin care este povestea ta?


"Astfel vine-n toata noaptea zburator la al ei pat,
Se trezi din somn deodată de sărutu-i fermecat:;
Si atuncea cînd spre usa el se-ntoarce ca sa fugă,
Ea-l opreşte-n loc cu ochii si c-o mult smerită ruga:
- O rămîi, rămîi la mine, tu, cu viers duios de foc,
Zburător cu plete negre, umbra fără de noroc"



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu