Otrava

Devine otrava orice minune ce a avut o fata falsa producand dezamagiri ce se imprastie in particulele singelui nostru invadandu-ne mintea si facand ca aceasta sa fie scurtcircuitata de flash-uri incontrolabile ... otrava minunata ? sau ... minune otravita ? Noi alegem ...

duminică, 21 august 2011

Clepsidra cu otrava

  
    Cum pot sa te vad în fiecare bărbat ce trece pe lângă mine? Cum poţi fi în fiecare colţ de lume unde paşii mei merg? Cum de mi te pot închipui venind spre mine în fiecare zi ... cum îţi pot simţi prezenta peste tot?


   Seara trecută am strâns în braţe ursuleţul de plus, a fost ca şi cum ai fi fost tu acela ... apoi am vrut sa citesc ultimul mesaj de la tine: "Îmi este atât de dor de zilele, nopţile, clipele petrecute cu tine. As da oricât pentru o mângâiere de-a ta ... Mi-e tare dor de tine. Vreau sa te am lângă mine" ; dar ... am adormit cu telefonul în mana ... şi tot asa m-am trezit dimineaţă. Mi-ai spus odată ca si tu strângi încă în braţe perna închipuindu-ti ca sunt eu ... ca îţi este dor sa îmi simţi parfumul, sa te joci în parul meu, sa îmi mângâi pielea fină ... ca mă doreşti.
    Exista dragoste adevărată? Ţi-am spus ca plecarea ta este un test pentru dragostea noastră. Mi-ai spus ca nu mai vrei teste, ca simţi ca viaţa trece pe lângă tine şi ca eu sunt cea care te-a făcut sa simţi asta ... ca viaţa ta este asemenea micii mele clepsidre din bucătărie, ca timpul se scurge repede ... "doar un cuvânt spune-mi şi mă întorc înapoi". Ai spus asta chiar şi după ce ai ajuns atît de departe de mine, la mii de kilometri distanţă, peste zeci de graniţe, la fel ai gândit.
    De ce nu te-am oprit? Pentru ca am considerat ca este mai bine asa pentru amândoi, ca nu ai un viitor aici, "Dar am sa găsesc ceva de munca aici, numai sa fiu cu tine. Lângă tine am trăit cat nu am trăit în zece ani.
    Iubitul meu ...

5 comentarii:

  1. Impresionant...
    Iubirea inseamna prezent.. nimic nu e sigur, poate doar moartea, cu siguranta moartea.
    Iubirea este un sentiment ce azi il simti,iar maine se poate transforma in ceva stanjenitor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aproape mi-au dat lacrimile...Am trecut si eu prin ceea ce treci tu...Imi place foarte mult postarea..Are ceva sfasietor , ceva profund dincolo de cuvinte...

    RăspundețiȘtergere
  3. "For love, for nothing, for when the time will eras" este blogul unde va invit in lumea mea, a trairilor si framantarilor interioare.
    % Danyela Intadevar iubirea inseamna prezent, insa raman in suflet amintiri si emotii pe care cu greu le poti sterge.
    % Aimee Imi pare rau sa aud ca ai trecut pein asta...caci dincolo de cuvinte sunt rani

    RăspundețiȘtergere
  4. Iubirea adevarata exista, dar nu se vede este ceva ce cuvinte sunt doar niste simple vorbe ceea ce simtam aceea este adevaratul sens al iubiri adevarate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiu ca vor ramane mereu in suflet amintiri placute dar si neplacute ...
    Din,pacate,sau din fericire,aceste amintiri ne ajuta sa invatam a ne apara de posibilele greseli in viata.Dor,si e normal.Important e sa le acceptam ca pe o durere tacita a trecutului nostru.In timp chinul asta se va diminua,dar probabil niciodata nu va trece cu adevarat.Trebuie doar sa fii puternica si sa nu te lasi doborata de amintiri dureroase.
    Curaj,draga mea,viata are si partile ei frumoase.

    RăspundețiȘtergere