Otrava

Devine otrava orice minune ce a avut o fata falsa producand dezamagiri ce se imprastie in particulele singelui nostru invadandu-ne mintea si facand ca aceasta sa fie scurtcircuitata de flash-uri incontrolabile ... otrava minunata ? sau ... minune otravita ? Noi alegem ...

miercuri, 3 august 2011

Fara iubire ...


Fa-mă , la granița
dintre noapte și zi ...
sa-mi plângă trupul ,
în picături de rouă ...
pe mătasea purpurie ...
tine-mă în brațele tale ...
și-mi îngenunchează
sufletul de femeie ...
fi-mi ploaie de meteoriți ,
în valsuri de împotriviri ...
respirația mea ,
strecoar-o în palma tandră
a sufletului tău ...
si da-mi din ea ,
porții delicate ,
de săruturi fără antidot ...
îngenunchează-mi pleoapele
sub vraja mângâierilor tale ...
supune-mi gura tăcerilor ...
amestecate cu parfum de noapte
și săruturi sălbatice ...
presară-mi flori de tuberoze
... pe trupul adormit ...
si spune-mi ca nu mă mai vrei !
pentru ca la granița
dintre noapte si zi ...
N-AM FOST , NU SUNTEM
ȘI NU VOM FI NIMIC
... FĂRĂ IUBIRE ...

5 comentarii:

  1. * daniela: multumesc de aprecieri si ca imi esti alaturi

    RăspundețiȘtergere
  2. *rory: multumesc pentru apreciere
    *copilul cu ochi caprui: dargostea este minunata si harneste sufletul in absenta ei am fi corabii naufragiate pe stancile ascutite ale vietii
    * rebeca c.: ma bucur ca ti-a placut

    RăspundețiȘtergere