Otrava

Devine otrava orice minune ce a avut o fata falsa producand dezamagiri ce se imprastie in particulele singelui nostru invadandu-ne mintea si facand ca aceasta sa fie scurtcircuitata de flash-uri incontrolabile ... otrava minunata ? sau ... minune otravita ? Noi alegem ...

sâmbătă, 13 august 2011

Ce ai facut ...?


   Dacă într-o zi prietenii ti-ar spune ca eşti nebun sa te îndrăgostești după doar o săptămînă, ca nu mă cunoşti si cine știe ce fel de persoana sunt, ce ai face? Ceea ce se întîmplă este atît de frumos, da intradevar ești cel mai frumos vis al meu care vreau sa devină realitate pentru tot restul vieții. 
   Mii de îndoieli îmi inunda mintea pentru ca am crezut mult timp ca asta este crucea mea, aceea de a oferi fără a primi răspuns, dar tu ... tu eşti SINGURUL care mi-a spus ca mă iubește, fără sa fi  făcut eu ceva în mod special. Este posibil?
   Dragostea, un  șir nesfârșit de dovezi ale prezenței în viaţa cuiva a sufletului pereche, comunicare, grija necondiționată, atenție, atașament, acestea zidesc în timp peste temelia începutului. După ce flacăra de la început nu mai are aceeași intensitate, cei doi trebuie sa clădească împreună cu migală în timp un zid ce reprezintă unitatea lor, ceea ce de fapt reflecta adevărata dragoste dintre ei.
   Si pentru ca m-ai întrebat la rândul tău ce ai făcut ... uite m-am gândit mai bine: ai continuat sa mă suni chiar după ce ai plecat de aici, în fiecare zi, ai continuat sa îmi spui ca mă iubești si ca îmi vei fi alături mereu, te-ai interesat de viața mea, m-ai susținut când am căzut ... astea pentru mine sunt dovezi ale iubirii tale ... uite de aceea TE IUBESC mai mult decât pot spune în cuvinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu