Otrava

Devine otrava orice minune ce a avut o fata falsa producand dezamagiri ce se imprastie in particulele singelui nostru invadandu-ne mintea si facand ca aceasta sa fie scurtcircuitata de flash-uri incontrolabile ... otrava minunata ? sau ... minune otravita ? Noi alegem ...

sâmbătă, 20 august 2011

Picaturi, picaturi ...

  
  Încep sa te urăsc pentru ca mă faci sa sufăr...sunt trei zile de când nu am primit nici un semn de la tine. Încep sa redevin ceea ce eram acum mulţi ani, când ţipam la cei din jur sau îi tratam cu indiferenţă pentru ca nu mi se acorda atenţie. Nu vreau asta pentru cei din jurul meu, nici pentru mine. Nu poţi sa simţi cat mă doare lipsa ta...incertitudinea. Nu sunt cea care sa creeze în stare de linişte o relaţie la distanţă...nu pot merge mai departe fără prezenta ta fie ea chiar telefonică.
    Nici măcar un mesaj nu merit? De ce nu înţelegi ca fără cuvinte nu pot pătrunde taina sufletului tău. Nu mă lăsa sa presupun...pentru ca mintea îmi poate fi duşman...iar sufletul este prea rănit sa mai poată recunoaşte sinceritatea.
    De ce a trebuit sa mă îndrăgostesc de tine?

6 comentarii:

  1. frumos:) intrebari peste intrebari ....o sa cunosti vreodata de ce te-ai indragostit de el ?:P o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pt vizita. Stiu deja de ce. Pentru ca mi-am dorit din tot sufletul sa mai simt inca o data dragostea aceea fierbinte, pura din puctul meu de vedere, ce nu mai simtisem demult. Stii, se spune ca intreg universul conspira pentru a-ti fi indeplinite dorintele cand acestea sunt foarte puternice. Cred ca asta s-a intamplat.

    RăspundețiȘtergere
  3. cREZI CA daca te comporti asa cu cei din jur sau cu tine se vor schimba lucrurile ? nu se vor schimba deloc, poate doar in mai rau caci tu vei continua sa-ti plangi durerea mereu. si eu ama vut o perioada in car enu-mi pasa d emine, de cei din jur, nu-mi pasa cat mananc(m-am ingrasat mult atunci), ieseam pe strada oricum nu ma aranjam, ma durea in fund de ce zice lumea, prietenii etc. plangeam foarte des din orice prostie si altele.... asta a fost una din greselile mele. nu ar fi trebuit NICIODATA sa am aceasta atitudine pt un baiat care mai mult ca sigur nu ne merita. a fost prima si ultima data. nu fa si tu asta

    RăspundețiȘtergere
  4. O postare profunda?Raspunsul la ultima intrebare este o enigma...
    Nu ne putem alege de cine ne indragostim...
    Inima noastra alege pentru noi chiar daca persoana pe care o iubim nu ne merita...
    Mi-a placut simplitatea cu care cuvintele tale mi-au atins inima...Te voi urmari si o sa iti citesc si postarile anterioare.Poate poti trece si pe la mine..:D
    Un sfat :Nu trebuie sa te razbuni pe cei din jur si in cel mai rau caz pe tine pentru o persoana care nu da semne de viata...Trebuie sa treci peste cu capul sus...

    RăspundețiȘtergere
  5. La tine au trecut DOAR 3 zile. La mine 50. 50 fix. incep sa uit numaratoarea

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc tie Un suflet inocent, lui Aimee si nu in ultimul rand tie Suflet de curva, ca ati gustat din minunea ce mi-a otravit sufletul facandu-l sa-si piarda ultimul strop de speranta si credinta ca va gasi pe cineva care sa il iubeasca. Pe toate va invit sa mai lasati urma pasilor vostri pe aici, intr-un final veti descoperi de ce se intituleaza asa blogul...restul las pe seama voastra.

    RăspundețiȘtergere