Otrava

Devine otrava orice minune ce a avut o fata falsa producand dezamagiri ce se imprastie in particulele singelui nostru invadandu-ne mintea si facand ca aceasta sa fie scurtcircuitata de flash-uri incontrolabile ... otrava minunata ? sau ... minune otravita ? Noi alegem ...

sâmbătă, 27 august 2011

STOP otrava!

    Este a cincea zi de cînd nu ştiu nimic de tine şi nu  ştiu cat timp mai pot funcţiona asa. Nu pot trai în incertitudine, nu pot sa nu ştiu nimic de tine, măcar un mesaj de ai fi dat. Sau de ai fi răspuns astăzi la telefon sa ştiu ca îţi este bine.
   Trebuie sa spun STOP acestei situaţii pentru ca altfel otravă asta care îmi umple sufletul si mă face sa mă simt ca un om drogat va deveni obsesie si nu este bine. Oricât de mult mi-ar pasa mie dacă sentimentul nu este reciproc, viaţa relaţiei noastre poate lua sfârşit. Este ultimul lucru pe care mi-l doresc. Sa te pierd, sa ajung sa constat ca "orice minune durează doar trei zile". Dar fără efort şi din partea ta nu se poate lega nimic. 
   Îmi închipui ca nici ţie nu îţi este uşor după cum ai şi spus-o. Am hotărât sa nu te mai stresez nici cu bipurile, nici cu mesajele ... iar dacă va fi sa fim împreună asta se va întâmpla. Hai sa o luăm mai uşor! Trebuie sa îmi regăsesc echilibrul interior si siguranţa care îmi sunt atât de necesare mai ales ca situaţia de acasă nu este prea roz. Vom reuşi dacă sentimentele noastre sunt sincere si se păstrează nealterate la fel ca la început. Ce trebuie sa facem? Totul este sa vrem sa continuam.
   Cat despre dragostea mea pentru tine ... am nevoie de siguranţă, doar asa ea va rămâne intactă. 
   Mai sunt încă vii în minte nopţile noastre, ochii tai ce parcă voiau sa spună atâtea, degetele tale ce îmi atingeau pielea, buzele tale ce mă sărutau cu atâta dragoste. Rămâi acelaşi ...

2 comentarii:

  1. Uff...probabil te-ai cam saturat de cuvinte gen ,,Va fi bine '',,Vei trece peste'' din partea celor din jur.Te inteleg perfect...am trecut si eu de curand prin o chestie asemanatoare si stiu cum ceva te macina inauntrul tau,simtind cum mori de nerabdare...uneori dragostea devine drogul perfect!
    Iti sunt alaturi >:D<!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. & Multumesc Dany, esti o dulce si ai perfecta dreptate intr-u totul.

    RăspundețiȘtergere