Otrava

Devine otrava orice minune ce a avut o fata falsa producand dezamagiri ce se imprastie in particulele singelui nostru invadandu-ne mintea si facand ca aceasta sa fie scurtcircuitata de flash-uri incontrolabile ... otrava minunata ? sau ... minune otravita ? Noi alegem ...

sâmbătă, 13 august 2011

Zile fara tine


  Sunt doua zile de când nu mi-am mai înşirat gândurile cu tine, iar astăzi nici vocea nu ţi-am auzit-o. În prima parte a zile totul a fost bine, însă spre seara lipsa ta începe să-şi facă simţită prezenta. Ştiu ca poate nu mai credit sau poate astăzi nu a fost tocmai o zi buna pentru tine şi încerc sa mă liniştesc aducându-mi aminte de cuvintele tale: "chiar dacă nu am sa te sun doua, trei zile asta nu înseamnă ca nu mă gândesc la tine ".
   Îmi este greu sa te ştiu acolo, departe ... ştiu ca exişti ... ştiu ca mă iubeşti sau cel puţin asa mi-ai spus ... dar învaţă-mă cum sa trec peste fiecare zi fără sa te am aici?
   Vreau sa vorbesc cu tine ... tu vrei acelaşi lucru?
   Se spune ca: " iubeşti pe cineva atunci când ai ajuns sa vrei sa-i dai ceea ce ai mai bun si hotărăşti sa i te dai pe tine însuţi ... eu ţi-am dat deja o parte din sufletul meu iar partea ce a rămas la mine îţi aparţine în totalitate deşi este departe de tine! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu