Otrava

Devine otrava orice minune ce a avut o fata falsa producand dezamagiri ce se imprastie in particulele singelui nostru invadandu-ne mintea si facand ca aceasta sa fie scurtcircuitata de flash-uri incontrolabile ... otrava minunata ? sau ... minune otravita ? Noi alegem ...

miercuri, 3 august 2011

Balsam

   Ai auzit de balsamul de rufe, sau cel de mâini ... tu ești balsam pentru sufletul meu. De fiecare data când aud vocea ta, toată mintea se relaxează, inima începe sa bată mai tare, sufletul este într-un extaz total. Nu bănuiau ca ai astfel de puteri, asa-i? Îmi ști mai mult decât drag, sufletul meu.
   Știu ca nu ne vom mai satura unul de altul. Simt ca si dacă vom avea mici neînțelegeri ca în orice relație, vom găsi repede modul de a le rezolva. Te simt jumătatea mea pe care am dorit-o atît de mult. Știi ca ți-am spus în prima seara ca mă rog sa îmi găsesc un bărbat care sa îmi fie alături la bine și la greu si cu care sa mă simt împlinit. Tu ești cel pe care mi l-am dorit, ești exact ce îmi doresc.
   În minte vad zilele când vom fi alături, vorbind după ce ne întoarcem de la munca, în timp ce luăm masa, la cumpărături, în parc ţinînd-ne de mană, mergând la prieteni, uitându-ne la TV, făcând baie împreuna ...
   Minunea mea dragă, te iubesc cu fiecare celulă a trupului meu ...

Un comentariu:

  1. Atat de intens:X:XMa bucur ca esti fericita!Si iti doresc ca dragostea sa iti fie impartasita!
    Te pwp:*

    RăspundețiȘtergere