Otrava

Devine otrava orice minune ce a avut o fata falsa producand dezamagiri ce se imprastie in particulele singelui nostru invadandu-ne mintea si facand ca aceasta sa fie scurtcircuitata de flash-uri incontrolabile ... otrava minunata ? sau ... minune otravita ? Noi alegem ...

sâmbătă, 13 august 2011

Cateva impresii

  
  Câteva impresii despre ziua care a trecut. Un început minunat pentru ca am vorbit cu tine de cum am deschis ochii, apoi ceva treaba prin casa după care m-am pregătit de munca.
   În timpul după amiezii o durere cumplită de cap si o stare de rău si oboseala s-a instalat. As fi vrut sa fii aici, sa vii sa mă iei de la servici, sa mergem acasă si sa ne băgăm în pat si sa mă ții în brațe. Sa nu spui nimic, doar sa stau în brațele tale si sa mă bucur de siguranță pe care mi le dau ele si de căldura lor.
   În fiecare seara când mă așez în pat mă gândesc ca mi-as fi dorit sa am o jucărie de plus pe care tu sa mi-o fi dăruit înainte de plecare cu care sa dorm toată noaptea; as fi vrut un substitut, dar nu îmi pot imagina nici o astfel de jucărie care sa te înlocuiască ... pentru ca te vreau pe tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu