Otrava

Devine otrava orice minune ce a avut o fata falsa producand dezamagiri ce se imprastie in particulele singelui nostru invadandu-ne mintea si facand ca aceasta sa fie scurtcircuitata de flash-uri incontrolabile ... otrava minunata ? sau ... minune otravita ? Noi alegem ...

sâmbătă, 13 august 2011

Poti simti asta?


  Cum pot sa te iubesc asa de mult? Ce ai făcut ca sa meriți sa îți spun asta? Nu știu. Știu pur si simplu ca asta simte inima mea. Știi ca apărut când nu îmi mai doream nimic de la viata, când încetasem sa mai vreau sa întâlnesc pe cineva ... dar ai venit tu ... ca sa răstorni lumea mea, universul în care mă închisesem ... sa îmi arăți ca pot fi iubită ... sa îmi spui ca merit mai mult ...
   Mă sperie aceste sentimente și știu ca și tu ești speriat. Dar voi lupta pentru ca după mult timp simt ca trăiesc din nou, datorită ţie sufletul meu.
   Ți-am spus ca te simt de parcă te-as cunoaște de-o viata, iar astăzi mi-ai spus ca asa îţi pare și ție dar ca de fapt nu te cunosc deloc, dar ca poți sta cu un om o viata și totuși sa nu îl cunoști. Ai vrut sa îmi spui altceva?
   As vrea sa știu totul despre tine. Ce fel de copil ai fost, ce jucării îți plăceau, ce jocuri inventai? Ca adolescent, când ai iubit prima data, ce decepții ai trăit, ce vise ai avut? Vreau sa știu totul!
   Cînd am plecat de la munca m-am oprit pe o banca, era cald afara si simțeam nevoia sa meditez la tine, la noi, la clipele care au trecut, la viitor. Am meditat la mica noastră discuție de azi, la săptămână care a însemnat atât de mult pentru amândoi încât am putut spune ca am trăit cat într-o viata întreagă, la ce va fi.
   Știu acum un singur lucru, vreau sa rămâi cu mine pentru restul vieții ... dar oare tu ce îți dorești ? Cat de mult as vrea sa îmi spui ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu